POHU Simpsons etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja HKI 5.div (futis) 4.div (futsal) KKI-35. Joukkueeseen kuuluu 102 jäsentä ja kalenterissa on 32 tulevaa treeniä tai peliä.

POHU/Simpsons etsii jatkuvasti uusia pelaajia futikseen 5. divariin, IKIS-35 futikseen ja futsaliin 4. divariin.

Etsimme pelaajia, joilla on vähintään muutaman vuoden kokemus 4-6 divisioonista tai A-B-junioreiden 1-2 divisioonista.

POHU/Simpsons is continually recruiting new players for football 5th division team, IKIS-35 (over 35 years old team) and futsal 4th division team.

We are looking for players that have at least few years of experience from 4th-6th division or 1-2 division in A-B juniors.

Yhteystiedot/Contact:
Trainer: Alex McKeough (alex(piste)mckeough1(miuku)gmail(piste)com)
GM: Joonas Hurtta (jhurtta(miuku)gmail(piste)com)

Check us out:

SIMPSONS - ILON KAUTTA YHDESSÄ, TOSISSAAN MUTTEI VAKAVISSAAN

Missio:
Pelata Jalkapalloa intohimoisesti hyvähenkisessä porukassa, perinteitä kunnioittaen ja kuntoa vaalien.

Visio:
Simpsons on jäsenilleen paras tapa nauttia jalkapallosta - läpi vuoden ja koko loppuiän.

Arvot:
* Hauskuus
* Yhteisöllisyys
* Tosissaan, muttei vakavissaan
* Rakkaus Jalkapalloon
* Perinteet

Yhteystiedot:
Puheenjohtaja: Tomi Eklund, eklund(piste)tomi(miuku)gmail(piste)com

Joukkueenjohtaja: Joonas Hurtta, jhurtta(miuku)gmail(piste)com

Valmentajat:
Alex McKeough
Malte Mandrup
Luca Rossi
Marc Hansen
----------------------------------------
SIMPSONS - TOGETHER THROUGH JOY, FOR REAL BUT NOT TOO SERIOUS

Mission:
Play football with passion in a team full of great spirit, respecting our traditions and through good form!

Vision:
Simpsons is the best way for its members to enjoy football, throughout the year and until and old age.

Values:
* Fun
* Community
* For real, but not too serious
* Love for football
* Traditions

Contact info:
Chairman: Tomi Eklund, eklund(piste)tomi(miuku)gmail(piste)com

GM: Joonas Hurtta, jhurtta(miuku)gmail(piste)com

Trainers:
Alex McKeough
Malte Mandrup
Luca Rossi
Marc Hansen

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 2 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
POHU Simpsons: kokoonpano