POHU Simpsons etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja HKI 5.div (futis) 4.div (futsal) KKI-35. Joukkueeseen kuuluu 102 jäsentä ja kalenterissa on 32 tulevaa treeniä tai peliä.

POHU/Simpsons etsii jatkuvasti uusia pelaajia futikseen 5. divariin, IKIS-35 futikseen ja futsaliin 4. divariin.

Etsimme pelaajia, joilla on vähintään muutaman vuoden kokemus 4-6 divisioonista tai A-B-junioreiden 1-2 divisioonista.

POHU/Simpsons is continually recruiting new players for football 5th division team, IKIS-35 (over 35 years old team) and futsal 4th division team.

We are looking for players that have at least few years of experience from 4th-6th division or 1-2 division in A-B juniors.

Yhteystiedot/Contact:
Trainer: Alex McKeough (alex(piste)mckeough1(miuku)gmail(piste)com)
GM: Joonas Hurtta (jhurtta(miuku)gmail(piste)com)

Check us out:

SIMPSONS - ILON KAUTTA YHDESSÄ, TOSISSAAN MUTTEI VAKAVISSAAN

Missio:
Pelata Jalkapalloa intohimoisesti hyvähenkisessä porukassa, perinteitä kunnioittaen ja kuntoa vaalien.

Visio:
Simpsons on jäsenilleen paras tapa nauttia jalkapallosta - läpi vuoden ja koko loppuiän.

Arvot:
* Hauskuus
* Yhteisöllisyys
* Tosissaan, muttei vakavissaan
* Rakkaus Jalkapalloon
* Perinteet

Yhteystiedot:
Puheenjohtaja: Tomi Eklund, eklund(piste)tomi(miuku)gmail(piste)com

Joukkueenjohtaja: Joonas Hurtta, jhurtta(miuku)gmail(piste)com

Valmentajat:
Alex McKeough
Malte Mandrup
Luca Rossi
Marc Hansen
----------------------------------------
SIMPSONS - TOGETHER THROUGH JOY, FOR REAL BUT NOT TOO SERIOUS

Mission:
Play football with passion in a team full of great spirit, respecting our traditions and through good form!

Vision:
Simpsons is the best way for its members to enjoy football, throughout the year and until and old age.

Values:
* Fun
* Community
* For real, but not too serious
* Love for football
* Traditions

Contact info:
Chairman: Tomi Eklund, eklund(piste)tomi(miuku)gmail(piste)com

GM: Joonas Hurtta, jhurtta(miuku)gmail(piste)com

Trainers:
Alex McKeough
Malte Mandrup
Luca Rossi
Marc Hansen

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 10 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
POHU Simpsons: kokoonpano